pühapäev, 9. august 2009

2006


Maja külje pealt, 10 veerburar.

See on see roos mille jupp oli eelmistel maha jäänud. Tegu miski roniroosiga. On ta mul maja ees. Katnud teda ei ole, aga igal aastal on õisi täis :)


Kaks liiliat on mul ka





Ja siis veel üks selline roos. Jälle nimetu. Õitseb varakult aga kahjuks on õite ilu väga lühikeseks ajaks.

Nii ja uudis - võtsin kätte ja katsetasin uuesti elulõngaga. Seekord ei hakanud valget ja suureõielist taga nõudma ja saatust proovile panema. Väljavalituks sai `Piilu` Näib et temaga meil klapp on. Kohaks sai ta õunapuu aluse ja minu rõõmuks näitab ta ka õisi

Natuke suvelilli ka




Ja siis on põõsasmaran `Anette` Ja ruuge päevaliiliaJa armas kirju liilia

Aga kõige rohkem on mul hea meel selle üle et sain endale KADAKA!!!!!!! Täpsemalt harilik kadakas (`Suecica`). Panin ta kaevu juurde ja kõrval on tal ruuge päevaliilia.

Natuke muid pilte ka. Esimene pilt on pilvedest. See osales mul pilve võistlusel ka ja trükiti lausa A & O taskuteatmikus ära :)








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar