laupäev, 30. juuli 2016

Juuli lõpp

Käis mul hiljuti külas üks korteriinimene, käis ja vaatas ning teatas siis, et tead, mulle su aed ei meeldi. Sohhh, mis seal ikka, vastasin, et tead, see ei peagi sulle meeldima, vaid mulle. Hetkel on selle meeldimisega asjad nii ja naa, käin seal maja ees ja vaatan, no ei ole õige asi, sirel on valesti, liiga kõrge on. Aga hetkel puutuma ei hakka, vast loksub ikka paika.

Aga juuli oli selline huvitav kuu, kõike oli, sai külma, kuuma, vihma. Köögiviljandus lokkab, porgandid ja peedid on eriti vägevad ja suured sel aastal, samuti herned neid muudkui tuleb ja tuleb ja huvitav on see, et sel aastal on usse väga vähe. Üllatuslikult edukas on ka operatsioon KURK ehk siis kurgi kasvatamine ilma igasuguse kastmiseta. Püsivad katteloori all ja kurke tuleb nii mis mühiseb. Arbuusidega läks kehvasti, aga melon on hakanud edenema, kasvab meeletult ja teeb ka väikeseid vilju, hetkel on kõige suurem selline, näis, aga väga põnev on igatahes.


Ainus mis sel aastal on kehv on sibul, aga eks kui koristamiseks läheb selgub täpsemalt.

Esimesed tomatid saime 9 juulil. Tomatitest tuleb mingil ajal pikem postitus,

                        




Tiibeti priimula juba lõpetab, sel aastal oli väga ilus. Peab parema koha vaatama, eelmisel aastal sai ajutiselt sõnajalgadele seltsiks pandud, kuid jääb liiga nende sisse.




Madalaid päevalill peab järgmisel aastal veel rohkem pottidesse panema, absoluutsed lemmikud!



Tüse kukehari





7 kommentaari:

  1. Hmm, ...see korteriinimene. Melon on mõnus. Olen ka saanud neid ise kasvatatuid, väga maitsvad. Nii ilus elulõng, kes ta on?

    VastaKustuta
  2. Inimene oli aus ja ütles otse välja, aga jah, olen alati ütelnud, et mina teistele meeldimise pärast midagi ei tee, pusan omaette ja just nii nagu saan ja oskan ja aia puhul ongi ju oluline, et endale meeldiks ja oleks seal hea olla.
    Alumisel pildil on `Valge Daam` ja seal kus äädikapuu taustaks paistab see on üks segadus, kuna eri aegadel sai sinna istutatud - `Blue Light`, `Kiri Te Kanawa`, `Multi Blue` nii et nüüd ei teagi kes ja mis täpselt :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Saan aru jah et aus, lihtsalt tõesti, igal ühel on oma kodu ja oma nägemus. Iseasi kui sa oleksid kutsunudki inimese spetsiaalselt oma arvamust avaldama. Aga jah, see selline tundlik teema-kus on piir. Kõige olulisem on ikka, et sul endal on hea, see on sinu kodu. Nagu sa ka kirjutad. Elulõngad mule väga meeldivad. Mul ka tasapisi kogune neid.

      Kustuta
    2. "Ei meeldi" pole kriitiline hinnang ja nii võib neid sõnu väga rahulikult võtta.

      Kustuta
  3. Hmm, "ei meeldi" on ikka omaette kategooria ja ma olen pehmelt öeldes kergelt hämmeldunud. Mina olen sinu aias käinud öösel :D ja päeval ja mulle meeldis ja just imetlesin su oskust nii väikesel pinnal niimoodi luua.


    VastaKustuta
  4. Sellepärast see korteriinimene ongi korteriinimene, et tema ei tea aiast midagi! A ehk oli hoopis kade Su aia üle?!
    Igatahes Sinu aed mulle VÄGA meeldib. Just sellepärast nagu Tsiilgi juba väljendas: oskust nii väikesel pinnal niimoodi LUUA!

    VastaKustuta
  5. Oh need arvamused on ühed imelised asjad. Mulle on ka öeldud, et siin aias on ainult üks ilus asi :D Ja see üks asi oli üks pojengisort.
    Ma olen sageli mõelnud, et mitte keegi ei lähe kuskile külla ütlema, et mulle Su elutuba ei meeldi. Aga aia kohta on kõik varmad sõna võtma. See ei peagi teistele meeldima, tegemist on just Sinu õuetoaga ja kui ei meeldi, ära siis tule ega ole või mine ja tee endale parem.

    VastaKustuta