laupäev, 21. mai 2016

Türi lillelaat

Laadal käidud, kui võtta asja kokku ühe sõnaga, siis ütleks, et - KOHHHHHUTAV. Inimesi oli tõesti väga-väga palju, aga samas näis, et oldi tulnud pigem jalutama, sellist vaatamist-uurimist väga silma ei hakanud. Samas ei ole ma just õige hindama, sest ise ma ainult jooksin sealt läbi. Ütlesin Karinile (http://www.ristteetalu.eu/) tere, võtsin oma ettetellitud taimed ja kiikasin pisut siia-sinna. Hosta Curly Fries silma ei hakanud kahjuks, peab ikka teadjamate käest uurima kust saaks. Ainult ühe ostu tegingi - Woodsia subcordata - ohhhh, imekena ja armas :)



5 kommentaari:

  1. OO, Woodsia aga minul pole kahjuks seda liiki veel kasvama saada :( aga ega ma jonni jäta :) mina sain oma hosta Aarne Kähri käest aga kas seda veel keegi müüb ei tea ütelda.

    VastaKustuta
  2. Armas! Mul pole veel ühelgi laadal õnnestunud käia.

    VastaKustuta
  3. Peab kõvemini grupis hüüdma, tegime Heleniga hostade ühistellimuse, olejs teadnud, oleks Su soovunelm juba täidetud

    VastaKustuta
  4. Ooo need sõnajalad. Ka mul pole seda woodsiat, aga saama ma ta pean. Kahju, et nad nii kaugel elavad.

    VastaKustuta