teisipäev, 23. september 2014

Tomatitest 2014

2014 kasvatatud tomatid. 

Hindamine 10 palli süsteemis



  


GOLDKRONE

mees - kollase kohta üllatavalt hea - 9
laps - magus - 10
mina . saagikas, viljad magusad, väga hea tomat - 10



Сахарный малыш

mees - pehme, jahune, hea - 6
laps - tugev maitse - 8
mina - varasemad aastad on olnud saagikam, muidu hea tomat - 7 




 YELLOW PEAR

mees - ei midagi erilist - 5
laps - lahja - 5
mina - saagikas, huvitav kuju - 6
  


CHERROLA

mees - magus, koor kõva, hea tomati maitse - 8
laps - hea - 8
mina - saagikas, hea tomat - 8

  



SWEETBABY

mees - koor kõva - 6
laps - terav maitse - 8
mina - väga saagikas, ilus, magus, lemmik - 10

  


RED PEAR

mees - ei midagi erilist - 7
laps - hea maitse - 7
mina - huvitav kuju, saagikas, hea - 8






BAJAJA

mees - kõva koor - 6
laps - magus - 5
mina - väga kõva koor - 5





 КОРОЛЬ КРУПНЫХ

mees - mahlane magus - 7
laps - jahune - 7
mina - saagikas, viljad väga suured, hea lihatomat - 8







PATRON

mees - kõva koor, maitse kaob kiiresti - 4
laps - kõva koor - 8
mina- vilju vähe, koor väga kõva - 3
 


MAZARINI

mees - vähe maitset, mage - 7
laps - suhkrune
mina - saagikas, hea tomat - 9




COSTOLUTO

mees - hea maitse - 9
laps - hea - 10
mina - saagikas, väga hea tomat - 10





SWEET CHERRY

mees - pehme, magus - 8
laps - hea lõhn, magus - 10 
mina- saagikas, hea tomat - 9



ROMA

mees - tomati maitse - 8
laps - terav maitse - 8,5
mina - vilju vähe, tugev koor - 5




HÄRJASÜDA

mees - jahune, hea - 9
laps - magus,suhkrune - 8
mina - väga saagikas, hea lihatomat - 9




SAN MARZANO 3

mees - pehme, jahune - 9
laps - hea lõhn - 5





MARMANDE

mees - vesine - 4
laps - maitsetu - 4,5
mina - väga vähe vilju




HEINZ 1370

mees - maitsetu - 5
laps - kõva koor - 5
mina - väga vähe vilju





BIG READ PEAR

mees - väga hea - 10
laps - magus - 10
mina - viljad väga suured, hea - 9
















KOKKUVÕTE - Seemned said mulda hilja märtsi keskel ja märtsi lõpus, võimalik, et osa ka aprillis. Esimesed viljad juulis, hiljem kui tavaliselt. Augustis sadas ca 2 nädalat lakkamatult ja lõi tugevalt sisse hahkhallitus ja suur osa saagist hävis (viljadele tekkisid vesised laigud). Varasemad kogemused hahkhallitusega puudusid.
Aga kõigele vaatamata võib rahule jääda. Kindalasti tasus ära selle aastane uuendus, et kasvatatud sai suurevilalisi tomateid.

4 kommentaari:

  1. Oh kui põnev ja kõik need kasvasid sul!!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tahtsin sel aastal proovida võimalikult palju sorte ja testi eesmärk oli leida pere lemmikud. Õnneks osutus maitse suhteliselt saranaseks. Järgmise aasta kevadel hea vaadata, mis sordi seemneid mulda panna :)

      Kustuta